Verzending & Levering
Je ontvangt een bevestigingsmail op het door jou opgegeven e-mailadres. Als je deze niet in je inbox ziet, controleer dan je spamfolder.
Als je merkt dat het opgegeven adres niet klopt, neem dan meteen contact met ons op via info@dyversa.nl.
Vermeld 'URGENT' in het onderwerp van je e-mail zodat we de fout kunnen corrigeren voordat de bestelling wordt verzonden. Als een pakket niet geleverd kan worden vanwege een onvolledig of incorrect adres, kunnen we helaas geen vergoeding of compensatie aanbieden. We raden aan om bij het plaatsen van je bestelling zorgvuldig je adresgegevens te controleren om dit te voorkomen.
Na verzending ontvang je een bevestigingsmail met een trackingnummer. Houd er rekening mee dat het 2 tot 4 dagen kan duren voordat de trackinginformatie wordt bijgewerkt. De status van je trackinginformatie kun je hier volgen.
Dyversa is niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten die door de koerier als afgeleverd zijn gemeld. We bieden geen vergoeding voor bestellingen die door de koerier als afgeleverd worden bevestigd maar als verloren of gestolen worden gemeld.
Heb je nog andere vragen?
Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via info@dyversa.nl.