Veelgestelde Vragen
We streven ernaar om bestellingen snel te verwerken en te verzenden, binnen 24-48 uur na plaatsing.
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mailmelding met trackinginformatie.
Na ontvangst van de verzendmail vindt u gedetailleerde trackinginformatie om de voortgang van uw bestelling te volgen. Gebruik eenvoudig de verstrekte trackinggegevens om uw pakket te volgen via de website van onze bezorgpartner.
Wij verwerken bestellingen doorgaans binnen 24 - 48 uur.
Houd rekening met 1-2 werkdagen voor standaardverzending afhankelijk van uw locatie.
Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen waarin de klant zijn of haar pakket zonder opgaaf van reden mag retourneren. Deze termijn gaat in bij ontvangst van het pakket. Houd er rekening mee dat de retourzending binnen deze termijn naar ons moet worden teruggestuurd.
Retourvoorwaarden: Alle geretourneerde artikelen dienen ongedragen en in onbeschadigde staat te zijn, met alle labels er nog aan. Verzendkosten worden niet vergoed.
Retourneren is eenvoudig! Dit is wat u moet doen:
1. Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een e-mail naar info@dyversa.nl waarin u aangeeft dat u een of meer producten wilt ruilen.
2. Ons team zal u dan zo snel mogelijk voorzien van retourinstructies.
3. Volg de instructies om het retourproces te voltooien.
Verzending & Bezorging
Dyversa verzendt momenteel naar Nederland en België.
Woon je in een ander land en wil je toch graag bestellen?
Stuur ons dan een bericht via info@dyversa.nl – we kijken graag wat we voor je kunnen doen!
Bestellingen boven de €50 komen in aanmerking voor gratis verzending binnen Nederland en België!
Bestellingen boven de €50 worden altijd gratis verzonden binnen Nederland en België.
Voor bestellingen onder de €50 geldt een standaard verzendtarief van €4,95.
Mocht jouw pakket onverhoopt verloren gaan tijdens het transport, neem dan gerust contact met ons op via info@dyversa.nl.
Je kunt erop vertrouwen dat we het probleem snel en zorgvuldig aanpakken. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit – we zorgen altijd voor een passende en snelle oplossing!
Retourneren & Ruilen
Je hebt bij Dyversa een retourtermijn van 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag dat je je bestelling hebt ontvangen. Binnen deze 14 dagen kun je je bestelling retourneren zonder opgaaf van reden.
Let op: het pakket moet binnen deze 14 dagen daadwerkelijk aan ons teruggestuurd zijn.
Retourvoorwaarden:
Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een e-mail naar info@dyversa.nl en geef aan welk(e) product(en) je wilt ruilen of retourneren.
Wij sturen je direct de retourinstructies toe.
De retourkosten kunnen variëren afhankelijk van je locatie en de reden van retour.
We raden aan om je retourzending altijd te versturen met een traceerbare verzendmethode via een betrouwbare vervoerder, zodat je zeker weet dat het pakket veilig bij ons aankomt.
Let op: de retourkosten zijn voor eigen rekening en worden niet vergoed.
Voor meer informatie over retourzendingen en kosten kun je onze retourvoorwaarden raadplegen of contact opnemen met onze klantenservice via info@dyversa.nl.
We doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken.
Zodra jouw retour is ontvangen in ons magazijn, verwerken we deze binnen 10 werkdagen. Via de track & trace van je retourzending kun je zien wanneer het pakket bij ons is aangekomen – vanaf dat moment gaan de 10 werkdagen in.
Na het verwerken van je retour ontvang je automatisch een bevestiging van de terugbetaling. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat het bedrag zichtbaar is op je bankrekening.
Ja, je kunt bij Dyversa eenvoudig een item ruilen!
De eerste ruilzending vanuit ons magazijn is gratis. Voor eventuele volgende ruilverzoeken vragen we je om de verzendkosten zelf te dekken.
Zo werkt het:
We doen ons best om retouren zo snel mogelijk te verwerken.
Zodra je retour in ons magazijn is aangekomen, wordt deze binnen 10 werkdagen verwerkt.
Via de track & trace van je retourzending kun je zien wanneer het pakket bij ons is afgeleverd – vanaf dat moment gaan de 10 werkdagen in.Zodra de terugbetaling is uitgevoerd, ontvang je hier automatisch een bericht over.
Let op: het kan tot 3 dagen duren voordat het bedrag zichtbaar is op je bankrekening, afhankelijk van je bank.
Pers & Vacatures
Voor pers- of media-aanvragen kun je contact met ons opnemen via info@dyversa.nl.
Leuk om te horen dat je interesse hebt om bij Dyversa te werken! Stuur ons een berichtje via info@dyversa.nl dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Contact
Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op – we helpen je graag!
Ons team staat 7 dagen per week voor je klaar om al je vragen te beantwoorden
Contact: info@dyversa.nl
We streven er altijd naar om iedere vraag binnen 48 uur te beantwoorden.
Je mag dus snel een reactie van ons verwachten!