Ruilen & Retourneren
Bestelling annuleren
Je kunt je bestelling binnen 1 uur na plaatsing annuleren. Neem contact op met ons ondersteuningsteam via de contactpagina als je de maat of variant wilt wijzigen binnen dit uur, voordat we de bestelling verwerken.
Retourneren
Ons retourbeleid biedt klanten 14 dagen de tijd om een retour aan te vragen, gerekend vanaf de dag dat je jouw bestelling hebt ontvangen.
Als je product ongebruikt is, zich nog in de originele verpakking bevindt en je binnen de 14dagen retourperiode valt, en het product voldoet aan de onderstaande voorwaarden, bieden we je graag een terugbetaling aan.
Wij hanteren een 100% tevredenheidsgarantie, omdat we geloven dat onze producten van de hoogste kwaliteit zijn en jouw verwachtingen zullen overtreffen.
Om een retour te starten, verzoeken we je om eerst contact met ons op te nemen via info@dyversa.nl.
Verzendkosten
Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren. Deze verzendkosten worden niet vergoed. Bij terugbetaling worden eventuele retourkosten in mindering gebracht.
Afhankelijk van je locatie kan het even duren voordat je het geruilde artikel ontvangt. We raden aan een traceerbare verzendservice te gebruiken, omdat we niet kunnen garanderen dat we je geretourneerde artikel ontvangen.
Beschadigde of verkeerde artikelen
Controleer je bestelling direct na ontvangst. Als het product defect, beschadigd of onjuist is, neem dan direct contact met ons op zodat we het probleem kunnen oplossen.
Verloren of gestolen bestellingen
Dyversa is niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten die door de koerier als afgeleverd zijn gemeld. Wij bieden geen vergoeding voor pakketten die als afgeleverd worden bevestigd maar als verloren of gestolen zijn gemeld.
In het geval van een verloren of niet-afgeleverd pakket door logistieke redenen, sturen wij je eerst een nieuw pakket voordat we overgaan tot ons terugbetalings- en retourbeleid.
Ruilen
De snelste manier om te ruilen is het retourneren van het verkeerde artikel en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste item nadat je retourzending is geaccepteerd.
Terugbetalingen
Zodra we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, laten we je zo spoedig mogelijk weten of je terugbetaling is goedgekeurd. Als dit het geval is, wordt het bedrag automatisch teruggestort via je oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling verwerkt.
Producten die niet geretourneerd kunnen worden
Om hygiënische redenen kunnen bh's en onderbroeken niet geretourneerd worden. Deze artikelen komen direct in contact met de huid en intieme delen, waardoor we niet kunnen garanderen dat ze na retour volledig schoon en ongebruikt zijn. Zo zorgen we ervoor dat alle klanten nieuwe en hygiënische producten ontvangen.
Sale-producten
Artikelen in de sale kunnen niet geretourneerd worden. Dit beleid geldt omdat deze producten tegen sterk gereduceerde prijzen worden aangeboden. Controleer daarom goed de maat, pasvorm en details van het artikel voordat je bestelt.